Alice Cooper: "Ο Elvis μου ζητησε να τον πυροβολήσω στο κεφάλι"

Αναρτήθηκε: Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011 από Ετικέτες
0

Όπως δήλωσε ο Alice Cooper στη Μirror, όταν πρώτη φορά συνάντησε τον Elvis Presley, κόντεψε να τον σκοτώσει.

"Όταν μπήκα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του, το μέρος ήταν γεμάτο με όπλα. Ο Elvis με πηρε στην κουζίνα, άνοιξε ένα ντουλάπι, μου έδωσε ένα γεμάτο όπλο και μου είπε να τον σημαδέψω στο κεφάλι. Δεν ήξερα τι να κάνω. Κρατούσα ένα γεμάτο όπλο στα χέρια μου και περίμενα έναν από τους άντρες του να μπουν μέσα και να με σκοτώσουν. Από το ένα μου αφτί άκουγα μία φωνή να μου λέει: 'Καν' το και θα μείνεις στην ιστορία. Θα είσαι αυτός που σκότωσε τον Elvis' και από το άλλο αφτί άκουγα μία φωνλη οου μου έλεγε: 'Δεν μπορείς να τον σκοτώσεις, είναι ο Elvis Presley, απλά τραυμάτισέ τον και θα φας μόνο μερικά χρονάκια'. Τελικά, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Elvis με μια αστραπιαία κίνηση χτύπησε το όπλο με το πόδι του και με ακινητοποίησε, λέγοντάς μου: 'Έτσι εξουδετερώνεις κάποιον με όπλο'."

0 σχόλια:

Επικοινωνήστε με το xeimonanthos.blogspot.com

Όνομα*
Email:*
Θέμα*
Μήνυμα*
Verification No.:*
contact form faq

Web forms generated by 123ContactForm